80 درصد تخفیف

| نرم افزار رایتینگ IELTS

  • پادکست انگلیسی مبتدی رایگان

    خواندن این مطلب

    5 دقیقه

    زمان میبرد!

    پادکست انگلیسی مبتدی رایگان

    در حال حاضر روش‌های بسیار جدید و نوینی برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. روش‌هایی مانند مشاهده فیلم و سریال، یادگیری از طریق اپلیکیشن‌های موبایل، یادگیری از طریق مکالمات روزمره و آموزش زبان انگلیسی از طریق پادکست.

    یکی از روش‌های سرگرم‌کننده و جذاب آموزشی زبان انگلیسی، آموزش از طریق پادکست‌های مختلف است که به زبان انگلیسی اجرا می‌شود. گوش دادن به پادکست انگلیسی موجب تقویت مهارت لیسنینگ و اسپیکینگ زبان‌آموزان می‌شود.

    همچنین زبان‌آموزان می‌توانند با یک زمان اندک در طول روز، پروسه یادگیری زبان انگلیسی را با پادکست گوش دادن تقویت کنند.

    در این مقاله قصد داریم در رابطه با پادکست‌های انگلیسی صحبت کنیم و 5 پادکست انگلیسی مبتدی رایگان را معرفی خواهیم کرد. اگر شما هم به یادگیری زبان انگلیسی از طریق پادکست علاقه‌مند هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

    پادکست British Council؛ پادکست آموزشی ویژه مبتدیان

    پادکست موجب تقویت مهارت شنیدن و صحبت کردن زبان‌آموزان امی‌شود و زبان‌آموزان با گوش دادن به پادکست‌های انگلیسی، نکات گرامری، افعال ترکیبی، اصطلاحات و نکات مهم زبان انگلیسی را یاد می‌گیرند.

    پادکست جذاب British Council به‌عنوان یک پادکست انگلیسی مبتدی رایگان شناخته می‌شود و قسمت‌های بسیاری از این پادکست منتشر شده است.

    پادکست British Council بخش‌های مختلفی دارد. به‌عنوان مثال در یک بخش گفت‌و‌گویی بین میزبان پادکست و مهمانان شکل می‌گیرد. در بخش‌هایی از پادکست مسابقاتی بین مهمان و میزبان شکل می‌گیرد.

    مدت زمان هر اپیزود از پادکست British Council بین 24 تا 35 دقیقه است. همچنین هر اپیزود شامل تمرین‌های مختلف است که می‌توانید از طریق فایل pdf به این تمرین‌ها دسترسی داشته باشید.

    توصیه می‌کنیم در کنار سایت های تدریس آنلاین زبان حتما از پادکست‌های انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی استفاده کنید.

    پادکست VOA Learning English Podcasts؛ پادکست انگلیسی مخصوص افراد مبتدی

    پادکست VOA Learning English مخصوص افرادی است که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند. در این پادکست موضوعات مختلفی مطرح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از موضوعاتی مانند فرهنگ و هنر، داستان‌های آمریکایی، تحصیلات، سبک زندگی، تکنولوژی و موضوعات دیگر، بهترین بخش را برای شنیدن انتخاب کنند.

    در این پادکست از واژه‌های مشخص و محدودی استفاده می‌شود و تمام اپیزودهای پادکست VOA Learning English مخصوص افراد مبتدی است.

    اگر به دنبال کلاس زبان انگلیسی هستید، توصیه می‌کنیم به صفحه اصلی تدریس زبان انگلیسی آنلاین اُتیچر مراجعه کنید. در سایت اُتیچر بیش از 500 مدرس زبان با تجربه وجود دارد که زبان انگلیسی را از طریق روش‌های نوین آموزش می‌دهند.

    پادکست Podcasts In English؛ قسمت‌های کوتاه و کاربردی

    سری پادکست Podcasts In English اپیزودهای بسیار کوتاه و جذابی دارد. هر قسمت از این پادکست در حدود 3 تا 5 دقیقه است و مناسب افرادی است که وقت مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی را در اختیار ندارند.

    در این پادکست در رابطه با موضوعات مختلف صحبت می‌شود و تمام بخش‌های این پادکست به صورت گفت‌و‌گو محور است؛ بنابراین پادکست Podcasts In English در فهرست پادکست انگلیسی برای تقویت لیسنینگ سطح مبتدی نیز قرار می‌گیرد.

    توجه داشته باشید هنگامی که به پادکست‌های مختلف گوش می‌دهید، با لهجه‌های متفاوت انگلیسی نیز آشنا خواهید شد و مکالمات پیوسته و مستمر را در پادکست‌های انگلیسی خواهید شنید.

    همچنین در بازه‌های کوتاه می‌توانید از پادکست‌ها کمک بگیرید و با یک زمان محدود و اندک، مهارت‌های زبان انگلیسی خود را افزایش خواهید داد.

    پادکست What If World؛ پادکست آموزشی مخصوص کودکان

    پادکست What If World در فضایی بسیار شاد و موزیکال اجرا می‌شود و مخاطبین اصلی این پادکست، کودکان هستند.

    در هر قسمت از این پادکست، راوی داستانی را روایت می‌کند که بسیار جذاب و شگفت‌انگیز است. توصیه می‌کنیم اگر در سطح مقدماتی و مبتدی انگلیسی هستید، حتما چند قسمت از پادکست What If World را گوش دهید. گوش دادن به پادکست‌های مختلف انگلیسی موجب تلفظ بهتر واژه‌ها و کلمات مختلف می‌شود و با قوانین ساده گرامری به‌خوبی آشنا خواهید شد. همچنین درک واژگان برایتان بسیار ساده‌تر خواهد شد.

    سری پادکست‌های News in Slow English؛ پادکستی مناسب همه افراد

    پادکست News in Slow English یکی دیگر از پادکست‌های رایگان انگلیسی برای افراد مبتدی است. در این پادکست زبان‌آموزان قسمت‌های اصلی یادگیری زبان انگلیسی را مرور می‌کنند.

    در هر قسمت از پادکست News in Slow English مباحث مختلفی در رابطه با فرهنگ آمریکایی شکل می‌گیرد و میزبانان با لهجه آمریکایی و بسیار آرام با یکدیگر صحبت می‌کنند. زبان‌آموزان با گوش دادن به این پادکست درک بهتری به واژه‌ها پیدا می‌کنند و دایره واژگان آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

    یادگیری و آموزش زبان انگلیسی با استفاده از اُتیچر

    در این مقاله در رابطه با پادکست‌های انگلیسی صحبت کردیم و فهرستی از 5 پادکست انگلیسی مبتدی رایگان را ارائه دادیم. تمامی پادکست‌های انگلیسی برای یادگیری زبان مفید هستند، اما پادکست‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم، مخصوص افرادی است که در حال گذراندن سطح مقدماتی زبان انگلیسی هستند. توجه داشته باشید برای یادگیری زبان انگلیسی باید از کلاس‌ها و اساتید با تجربه نیز استفاده کنید.

    توصیه می‌کنیم برای یادگیری زبان انگلیسی، حتما از کلاس‌های آنلاین پلتفرم زبان اُتیچر استفاده کنید. در پلتفرم زبان اُتیچر اساتید بسیار با تجربه‌ای حضور دارند که پروسه یادگیری زبان انگلیسی را برای زبان‌آموزان سریع‌تر می‌کنند.

    تاکنون بیش از 26 هزار زبان‌آموز از خدمات مختلف اُتیچر استفاده کرده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می‌کنیم به نشانی اینترنتی oteacher.org مراجعه کنید.

    درباره نویسنده



    نظرات کاربران



    دیدگاهتان را بنویسید

    مطالب مرتبط



    دسته بندی مطالب

    محصولات جدید

    جستجو کنید ...

    تبلیغات