80 درصد تخفیف

| نرم افزار رایتینگ IELTS

  • معرفی بهترین موسسه های زبان در غرب تهران

    خواندن این مطلب

    7 دقیقه

    زمان میبرد!

    معرفی بهترین موسسه های زبان در غرب تهران

    امروزه می‌دانیم اکثر زبان آموزان به دنبال بهترین آموزشگاه زبان ، برای یادگیری زبان انگلیسی هستند اما انتخاب برای آن ها سخت است. یکی از مناطق برجسته در تهران منطقه غرب است که دسترسی برای اکثر زبان آموزان به این منطقه آسان است. در این ناحیه آموزشگاه ها و موسسات مختلفی حضور دارند ولی همه ی آنها ویژگی های برجسته را ندارند. خیلی از افراد ترجیح می‌دهند برای دور ماندن از شلوغی های مسیر در منطقه خود فرایند یادگیری را طی کنند. در منطقه غرب آموزشگاه هایی با امکانات مناسب و آموزش بر اساس متد های روز دنیا وجود دارد که کلاس های خود را به دو نوع گروهی و خصوصی تفکیک کرده اند . این موسسات تلاش می‌کنند تا 4 مهارت تخصصی یادگیری زبان انگلیسی را در زبان آموزان تقویت کنند.

    بهتر است بدانید ؛ قبل از ثبت نام در یک آموزشگاه باید تمام نکات آن را ارزیابی کنید . در این مقاله موسسه کوییک سعی کرده‌است تا شما را با بهترین آموزشگاه زبان غرب تهران آشنا کند.

    مزایای بهترین آموزشگاه های زبان

    در تهران آموزشگاه های متعددی برای یادگیری زبان وجود دارد اما کدام ویژگی ، بهترین ها را از سایرین جدا می‌سازد.

    • برگذاری دوره های آموزشی با متد های نوین

    همانطور که می‌دانید آموزشگاه زبان باید برای هر سطحی که زبان آموزان مختلف دارند دوره تخصصی در اختیار آنها قرار دهد. متد آموزشی درست زبان آموز را از سردرگمی افکار یادگیری نجات می‌دهد ، البته توجه داشته باشید که ارائه این متد ها نیز نیازمند یک فرد با تجربه است. گاهی اوقات نداشتن دوره های آموزشی مناسب باعث می‌شود که زبان آموز بعد از گذراندن چند ترم، دیگر علاقه ای به یادگیری زبان انگلیسی نداشته باشد. انتخاب متد های آموزشی باید طبق استاندارد های جهانی و مدرن باشد همین مورد باعث می‌شود شما همگام با دنیا پیشرفت کنید.

    • اعتبار اساتید و سطح علمی آنها

    امروزه خیلی از زبان آموزان به علت عدم برخورد مناسب اساتید آموزش دهنده زبان از یادگیری زبان دلسرد می‌شوند و خاطره ای بد در ذهن آنها به جا می‌ماند. از این رو در نگاه اول معیار اخلاق و شخصیت برای هر استاد برجسته می‌شود. بخش عمده ای از موفقیت یادگیری زبان آموز بر پایه ی مهارت استاد آموزشگاه است . وقتی اساتید از علم کافی و به روز برخوردار باشند می‌توانند برای هر سوال زبان آموز آمادگی داشته باشند . اما نحوه ی بیان کردن اصول زبان و انجام نمونه سوالات برای یادگیری بیشتر زبان آموز ، نیازمند ایده پردازی می‌باشد . اساتید مجرب باید بتوانند در معرفی منابع فیلم و پادکست توانایی زیادی داشته باشند تا بتوانند مهارت های زبان آموز را تقویت کنند.آنها باید از سرعت تدریس مناسبی برخوردار باشند که روند یادگیری زبان آموز نیازمند زمان طولانی نباشد.

    توجه داشته باشید که آموزشگاه های برتر ، مدام اساتید خود را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

    • منابع آموزشی معتبر

    یک کتاب آموزشی باید بیان کننده تکنیک ها و روش های آموزشی اساتید را بیان کند .

    تمرینات از نیازمندی های الزامی در یک دوره آموزشی است ، یک کتاب آموزشی مناسب باید تمرینات مناسبی را برای زبان آموز ارائه دهد. این منابع باید طبق استاندارد های جهانی  و مدرن روز دنیا تألیف شوند. ویژگی های بصری یک کتاب در ایجاد شوق و انگیزه برای زبان آموز بسیار مؤثر است. گاهی اوقات اساتید ترجیح می‌دهند از جزواتی که خودشان طبق استاندارد ها جمع آوری کرده اند استفاده کنند .

    با انتخاب منابع درست ، موفقیت استاد در آموزش زبان انگلیسی بیشتر خواهد بود. بهتر است در کنار آموزش جزوات ، کتاب ها ، فیلم ها ، پادکست و … نیز در کلاس مورد بررسی و بحث قرار گیرد. در این آموزش ارتقا چهار مهارت تخصصی زبان بسیار مهم است.

    • تعداد زبان آموز

    اهمیت این موضوع به نسبت از سایرین کمتر است اما همه ی افراد در محیط یکسان با شلوغی زیاد یادگیری بالایی ندارند.در بعضی موارد محیط آموزش برای فرد باید خصوصی باشد زیرا بهتر می‌تواند تمرکز کند اما در برخی هم افراد ترجیح می‌دهند به صورت گروهی در کلاس شرکت کنند زیرا باعث تقویت اعتماد به نفس و روابط اجتماعی می‌شود. قطعا نباید کیفیت و بازخورد لازم برای تدریس و تمرین زبان آموز در این موقعیت ها متفاوت به نظر برسد و باید به گونه ای عمل کرد که کمترین احساس نارضایتی در این دو کلاس وجود داشته باشد. درکلاس های گروهی هم نباید تعداد زبان آموزان از حدی بیشتر شود که موجب عدم تمرکز در کلاس شود و استاد نتواند کلاس را کنترل کند. اگر این نکات رعایت شود ، بازدهی آموزش نقش پر رنگ تری پیدا می‌کند.

    • فضای آموزشی

    امروزه فضایی مهندسی شده مدرن می‌تواند در ایجاد انگیزه و شوق برای زبان آموزان مؤثر باشد. در بسیاری از برترین آموزشگاه های دنیا به این موضوع از لحاظ روان شناسی نگاه می‌کنند پس از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سکوت واژه ای بسیار مهم در یک محیط آموزشی است زیرا باید بتوانیم تمرکز زبان آموز را در حد بالایی نگه داریم . در خیلی از آموزشگاه ها متاسفانه مسیر مناسبی برای رفت وآمد وجود ندارد همین امر موجب خستگی زبان آموز و عدم تسلط کافی او می شود. یک آموزشگاه زبان باید به حقوق زبان آموز توجه کافی داشته باشد و حداکثر امکانات را در اختیار او قرار دهد.

    • برخورداری از فضای آنلاین

    گاهی اوقات پیش می آید زبان آموزان ، توانایی شرکت در کلاس های حضوری را ندارند و همین امر موجب می شود تا آموزشگاه زبان به فکر ایجاد بستر فضای مجازی باشد. محیط آنلاین از نظر کیفیت تدریس و آموزش نباید تفاوتی با محیط حضوری داشته باشد و اساتید آموزشگاه باید آشنایی کامل با بستر آنلاین را داشته باشند. اساتید باید آشنایی کامل با کامپیوتر و نرم افزار های آموزشی را داشته باشند.

    • حضور مشاوران در دوره یادگیری

    گاهی اوقات سوالاتی در ذهن ما به واسطه ی نحوه ی آموزش و موضوعات مربوطه شکل می‌گیرد . برای پاسخ به این گونه سوالات نیاز به فردی است که از اطلاعات کافی در مورد آموزشگاه ، اساتید و دوره ها داشته باشد . مشاوران همچنین می‌توانند با پیدا کردن نقاط ضعف و قوت شما در بهبود و کنترل آنها شما را راهنمایی کنند. بهترین موسسات آموزشی در کل پروسه ی یادگیری شما ، می تواند با حضور مشاوران با تجربه خودش مشکلات احتمالی را حل کند.

    بهترین موسسات غرب تهران

    برای شما زبان آموزان گرامی تعدادی از آموزشگاه های غرب تهران را در نظر گرفته ایم تا معیاری مشخص از آنها به دست بیاورید.

    آموزشگاه زبان کوییک

    این موسسه تخصصی فعالیت های خودش را بر پایه متد ها روز دنیا چیده است و طی سال های اخیر توانسته رضایت زیادی را جلب کند.

    • وجود اساتید با تجربه و مجرب
    • استفاده از جزوات دقیق اساتید برای آموزش
    • محیط جذاب و دلنشین
    • به کار گرفتن سریع ترین روش آموزش
    • حضور مشاوران در طی یادگیری زبان آموز

    آدرس : بلوار دادمان، بین خیابان استاد شجریان (‌فلامک) و گل افشان، پلاک ۳۸ طبقه سوم

     

    آموزشگاه اسپیکان

    این آموزشگاه فعالیت برجسته ای در طی ده سال از خود نشان داده است. ویژگی های زیر را توانسته از خود نشان دهد:

    • برگذاری دوره های عمومی و خصوصی
    • تنوع دوره ها
    • وجود آزمون های پایان ترم
    • مدرک معتبر

    این آموزشگاه دارای سه شعبه فعال در تهران می‌باشد.

    آدرس : مرزداران، بین ایثار و آریافر، جنب بانک سامان، پلاک 134

    آموزشگاه زبان ایران اروپا

    در سال 1388 تاسیس شد؛ این موسسه ارائه کننده دوره‌ های آموزشی زبان انگلیسی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی است.

    • وجود دوره های مشخص
    • فضایی خوب
    • ارائه مدرک معتبر

    آدرس: بزرگراه آیت‌الله کاشانی، بین سازمان برنامه و لاله، روبروی منطقه برق قدس

    آموزشگاه گاما

    این آموزشگاه واقع در صادقیه توانسته به علت برگذاری دوره های متفاوت رضایت زبان آموزان را به خود جلب کند . نمونه ای ویژگی های این آموزشگاه :

    • روش آموزشی درست
    • اساتید با تجربه
    • تجهیزات آموزشی مدرن
    • وجود کلاس های آنلاین و حضوری

    آدرس : فلکه دوم صادقیه، خیابان سازمان آب، کوچه ی گلستان یکم، پلاک ۲۷

    آموزشگاه زبان ملل

    از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه با گذشت بیش از دو دهه فعالیت اکنون شعبه های بسیاری دارد.

    • متد های آموزشی نوین
    • منابع معتبر
    • دوره های آموزشی مختلفی
    • حضور همه رده ی سنی برای یادگیری

    آدرس : چیتگر، بلوار کوهک، نبش طلوع 3، پلاک 51

    آموزشگاه زبان دهخدا

    در سال 1387 کار خود را آغاز نمود. در حوزه زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، ترکی استانبولی و… فعالیت دارد.

    • کلاس ها به صورت شکل های گروهی، نیمه گروهی و خصوصی
    • ارائه مدرک معتبر

    آدرس : جنت آباد جنوبی، نبش خیابان چهارم شرقی، پلاک 64

    آموزشگاه زبان کن دو

    در سال 1387 با همکاری شرکت شکوه فعالیت خود را شروع کرد و از سال 1391 با عنوان

    کن دو فعالیت خود را ادامه داد.

    • فعالیت به روی سنین کودک و پیش دبستان
    • استفاده ار منابع معتبر

    آدرس : آیت الله کاشانی، بین اباذر و مهران، پلاک 59، طبقه اول غربی

    بهترین با کوییک

    موسسه تخصصی کوییک از زمان افتتاح خود فعالیت های پر رنگی از خود نشان داده است . این موسسه توانسته با برگذاری دوره های تخصصی و آزمون های برتر جز یکی از بهترین ها باشد . کوییک برای راحتی بیشتر زبان آموزان غرب تهران ، تصمیم گرفت تا شعبه جدید خود را در سمت غرب تهران با فضایی عالی تاسیس کند . اساتید حاضر در موسسه کوییک نیز از جمع بهترین ها انتخاب شده اند. اگر هنوز شک دارید که در کلاس های ما شرکت کنید ، برای راهنمایی بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید. هنوز هم برای بهترین شدن دیر نیست.

    درباره نویسنده



    نظرات کاربران



    دیدگاهتان را بنویسید

    مطالب مرتبط