80 درصد تخفیف

| نرم افزار رایتینگ IELTS

  • بیت کوین و بیت کوین رایگان چییست؟

    خواندن این مطلب

    2 دقیقه

    زمان میبرد!

    بیت کوین و بیت کوین رایگان چییست؟

    بیت کوین چیست؟

    بیت کوین و مفهوم بلاکچین آن در ابتدا در پاییز ۲۰۰۸ به عنوان یک مقاله به چاپ رسید. در واقع تاریخچه بیت کوین به سال ۲۰۰۸ بر می گردد. بعد از آن در سال ۲۰۰۹ به عنوان نرم افزار منبع باز (open-source) منتشر شد. در تاریخچه بیت کوین اولین قدم شناخت بنیان گذار آن است. کسی که اولین بار بیت کوین را در سال ۲۰۰۸ را معرفی کرد یک برنامه نویس ناشناس یا گروهی است که تحت نام «ساتوشی ناکاموتو» کار می کنند. ناکامتو تا سال ۲۰۱۰ با بسیاری از توسعه دهندگان منبع باز (open-source) در بیت کوین همکاری کرد. این فرد یا گروه کنترل را به توسعه دهندگان برجسته بیت کوین منتقل کرند. ادعاهای و نظریات زیادی مربوط به هویت ناکاموتو وجود دارد، اما هیچکدام از آنها تا به امروز تایید نشده است.

    تا کنون ۴۶۶۷ ارز دیجیتال در سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال ثبت شده اند.

    بیت کوین رایگان:

    عبارتی که تحت عنوان بیت کوین رایگان در اینترنت مشاهده میکنید، رایگان نیستند! در واقع شما در ازای انجام یک سری وظایف موفق به دریافت بیت کوین می شوید. این وظایف می تواند کاملا طیف وسیعی داشته باشد. این وظایف عبارتند از: مشاهده آگهی، ثبت نام در سایت های معرفی شده یا حتی صرفا بازدید روزانه.

     

    کسب بیت کوین رایگان از طریق وبسایت FreeBitcoin:

    وبسایت بیت کوین رایگان | FreeBitcoin از اولین و معتبرترین وبسایت های فعال در حوزه کسب بیت کوین می باشد. شما به صورت ساعتی مبلغی را تحت عنوان هدیه دریافت می کنید. به محض اینکه این مقدار به ۳۰ هزار ساتوشی برسد امکان خارج کردن آن به کیف پولتان را خواهید داشت. همچنین مقدار بیت کوین ارائه شده برای هر شخص متفاوت است که با توجه میزان فعالیت شما در بخش Multiply BTC مشخص می گردد. برای کسب درآمد بیشتر می توانید از طریق بخش Multiply BTC اقدام کنید . فعالیت در این سایت و کسب بیت کوین رایگان از آن بسیار ساده بوده و با عضویت در این وبسایت و وارد کردن آدرس کیف پولتان در این سایت فعالیت کنید.

    برای ثبت نام و عضویت بر روی بنر زیر یا اینجا کلیک کنید.

     

     

    درباره نویسنده



    نظرات کاربران



    دیدگاهتان را بنویسید

    مطالب مرتبط