80 درصد تخفیف

| نرم افزار رایتینگ IELTS

  • فیلم بپوش!

    تیشرت فیلم و سریال سیناریوم

    خواندن این مطلب

    3 دقیقه

    زمان میبرد!

    فیلم بپوش!

    اگه تو هم یه خوره ی فیلم باشی احتمالن با فروشگاه سینمایی سیناریوم هم عقیده ای که یک فیلم خوب با تیتراژ عوامل فیلم تموم نمیشه؛ بلکه این تازه شروع ساعت ها و روزها بُهت زدگی، فکر کردن، صحبت کردن، و نوشتن راجع به اون فیلمه. گاهی اوقات یه فیلم اون قدر نابودمون می کنه که تا یک هفته _و بلکه بیشتر_ حالمون خرابه، تب و لرز داریم، انگار عاشق شدیم! گاهی یک فیلم اون قدر ویرانگره که تا مدت ها جرئت نمی کنیم دوباره سمتش بریم.

    سیناریوم درد خوره های فیلم رو می فهمه، و می دونه فکر کردن و نوشتن و حرف زدن راجع به فیلم های خوب کافی نیست تا کِرم درونمون رو ارضا کنه. ما نیاز به یه چیز ملموس تر و صمیمی تر داریم؛ چیزی که باعث بشه فیلم های مورد علاقه مون همیشه جلوی چشممون باشن، لمسشون کنیم، و باهاشون زندگی کنیم. رسالت سیناریوم هم به واقعیت بدل کردن این آرزوئه: درست کردن تیشرت فیلم و سریال!

     

    تیشرت فیلم و سریال یعنی چی؟

    تیشرت فیلم و سریال یعنی ترکیب سینما با لباس؛ یعنی چاپ کردن طرح هایی از فیلم های مورد علاقه ت روی تیشرت آستین کوتاه، تیشرت آستین بلند، رکابی (تاپ)، پولیور (دورس)، و هودی.

    ما با استفاده از پوستر ها، تصویر هایی از فیلم، عکس هایی از کارگردان ها یا بازیگر ها، و یا نماد ها و عناصری که توی فیلم به کار رفتن طرح هایی برای چاپ روی تیشرت و لباس های دیگه درست می کنیم.
    تیشرت فیلم و سریال

     

    چطوری تیشرت فیلم و سریال درست می کنی؟

    ما با استفاده از بهترین مواد اولیه و تلاش آدم هایی که به کارشون واردن و براش دل می سوزونن تیشرت هایی با طرح فیلم و سریال درست می کنیم که می تونن از هر نظر با برند های خارجی رقابت کنن.

    ما از روش چاپ دیجیتال یا مستقیم که به انگلیسی میشه Direct to Garment (DTG) برای چاپ طرح های که درست کردیم روی تیشرت و انواع دیگه ی لباس استفاده می کنیم. این روش جدید ترین و کارآمد ترین روش برای چاپ تیشرت به صورت تکیه. دستگاه چاپ و جوهری که استفاده می کنیم، هر دو، ساخت کشور آمریکا هستن و از به روز ترین تکنولوژی بهره مند هستن.

    لباس های خام (چاپ نشده یی) که استفاده می کنیم اگرچه تولید ایران هستن اما از مرغوب ترین پارچه ی صد در صد نخی سوپر پنبه ی بدون پرز درست شدن که تا زمانی که ازشون خسته نشده باشید همچنان تر و تمیز و قابل استفاده باقی می مونن.

     

    فیلم نبین، فیلم بپوش!

    فقط فیلم نبین! فیلم مورد علاقه ت رو بپوش! تیشرت، رکابی، پولیور، یا هودیِ فیلم مورد علاقه ت رو بپوش و پرچم خودت و فیلمت رو به اهتزاز دربیار.😎

    البته این هم باید اضافه کرد که سیناریوم یه «وبلاگ و فروشگاه سینمایی و فرا-سینمایی» هست. یعنی گاهی شیطونی می کنیم و مطالب و طرح هایی که ارتباط کمی با سینما دارن _و گاهی اصلن ندارن_ هم می زنیم به تنور!😁

     

    وبلاگ و فروشگاه سینمایی و فرا-سینمایی سیناریوم

    برای دسترسی به وبسایت سیناریوم می تونی از آدرس Sinarium.com استفاده کنی.

    ما یک پیج اینستاگرام هم داریم که توش علاوه بر نمونه تیشرت های فیلم و سریال کلی عکس و ویدیو و مطلب درباره ی سینما و هنر می ذاریم: Sinarium.ir@ یا Instagram.com/Sinarium.ir

    می تونی از طریق تلگرام و واتساپ هم با ما در ارتباط باشی. تلگرام: Sinarium@ یا T.me/Sinarium واتساپ: 09999897462

    آدرس ایمیل ما هم اینه: [email protected]

    وبسایت سینمایی سیناریوم

    درباره نویسنده



    نظرات کاربران



    دیدگاهتان را بنویسید

    مطالب مرتبط



    دسته بندی مطالب

    محصولات جدید

    جستجو کنید ...

    تبلیغات