80 درصد تخفیف

| نرم افزار رایتینگ IELTS

  • بیت کوین و بیت کوین رایگان چییست؟

    خواندن این مطلب

    5 دقیقه

    زمان میبرد!

    بیت کوین و بیت کوین رایگان چییست؟

    بیت کوین چیست؟

    بیت کوین و مفهوم بلاکچین آن در ابتدا در پاییز ۲۰۰۸ به عنوان یک مقاله به چاپ رسید. در واقع تاریخچه بیت کوین به سال ۲۰۰۸ بر می گردد. بعد از آن در سال ۲۰۰۹ به عنوان نرم افزار منبع باز (open-source) منتشر شد. در تاریخچه بیت کوین اولین قدم شناخت بنیان گذار آن است. کسی که اولین بار بیت کوین را در سال ۲۰۰۸ را معرفی کرد یک برنامه نویس ناشناس یا گروهی است که تحت نام «ساتوشی ناکاموتو» کار می کنند. ناکامتو تا سال ۲۰۱۰ با بسیاری از توسعه دهندگان منبع باز (open-source) در بیت کوین همکاری کرد. این فرد یا گروه کنترل را به توسعه دهندگان برجسته بیت کوین منتقل کرند. ادعاهای و نظریات زیادی مربوط به هویت ناکاموتو وجود دارد، اما هیچکدام از آنها تا به امروز تایید نشده است.

    تا کنون ۴۶۶۷ ارز دیجیتال در سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال ثبت شده اند. برای آشنایی با بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال معتبر و محبوب به وبسایت ایرانی بیت کوین مراجعه کنید.

    بیت کوین رایگان:

    اگر هنوز کیف پول بیت کوین خود را به صورت رایگان نساخته اید کیف پول بیت کوین: افتتاح حساب و نحوه استفاده از آن را مطالعه کنید. عبارتی که تحت عنوان بیت کوین رایگان در اینترنت مشاهده میکنید، رایگان نیستند! در واقع شما در ازای انجام یک سری وظایف موفق به دریافت بیت کوین می شوید. این وظایف می تواند کاملا طیف وسیعی داشته باشد. این وظایف عبارتند از: مشاهده آگهی، ثبت نام در سایت های معرفی شده یا حتی صرفا بازدید روزانه.

     

    کسب بیت کوین رایگان از طریق وبسایت FreeBitcoin:

    وبسایت بیت کوین رایگان | FreeBitcoin از اولین و معتبرترین وبسایت های فعال در حوزه کسب بیت کوین می باشد. شما به صورت ساعتی مبلغی را تحت عنوان هدیه دریافت می کنید. به محض اینکه این مقدار به ۳۰ هزار ساتوشی برسد امکان خارج کردن آن به کیف پولتان را خواهید داشت. همچنین مقدار بیت کوین ارائه شده برای هر شخص متفاوت است که با توجه میزان فعالیت شما در بخش Multiply BTC مشخص می گردد. برای کسب درآمد بیشتر می توانید از طریق بخش Multiply BTC اقدام کنید . فعالیت در این سایت و کسب بیت کوین رایگان از آن بسیار ساده بوده و با عضویت در این وبسایت و وارد کردن آدرس کیف پولتان در این سایت فعالیت کنید.

    برای ثبت نام و عضویت بر روی بنر زیر کلیک کنید.

     

    کسب بیت کوین رایگان از طریق وبسایت  Bitter :

    این وبسایت در طول فعالیت خود به خوبی فعالیت صادقانه ای داشته است. شما به ازای مشاهده آگهی در این وبسایت می توانید بیت کوین رایگان به دست بیاورید. این وبسایت به ازای مشاهده آگهی مقداری بیت کوین به حساب شما اضافه می کند که این مقدار به محض رسیدن به حداقل سقف پرداخت به حساب شما واریز می شود. در زمان نگارش این نوشته به ازای مشاهده هر آگهی ۱۰ ثانیه ای مقدار ۱۰ ساتوشی می باشد.

    جهت عضویت و دریافت بیت کوین رایگان بر روی بنر زیر کلیک کنید.

    bitter.io - Free bitcoin, bitcoin advertising, ptc

     

    آموزش کسب بیت کوین از مجموعه وبسایت های  MOON

    یکی از وبسایت های معروف کسب بیت کوین رایگان و همچنین دوج کوین (DOGECOIN) و لایت کوین (LITCOIN) و دش (DASH‌) و بیت کوین کش (BITCOINCASH) رایگان وبسایت های moon‌ هستند. این وبسایت ها با نام های زیر در حال فعالیت هستند:

    در این نوشته ما نحوه عضویت در هر سایت و فعالیت آن را به شما آموزش می دهیم.

    مراحل فعالیت در وبسای های MoonBitcoin – MoonLitcoin – MoonDogecoin – MoonDash – Moonbitcoincash  و کسب بیت کوین:

     

    ۱- این وبسایت ها دارای کیف پول متمرکز در وبسایت Coinpot می باشند. برای دریافت درآمد خود در این سایت ها شما می بایست در وبسایت coinpot ثبت نام کنید. در واقع یکی از نقاط قوت این سایت کیف پول متمرکز آن است. درآمد شما از هر هفت سایت در coinpot جمع می شود و شما سریعتر به حداقل سقف برداشت خواهید رسید.

    مراحل ثبت نام در coinpot:

    • به وبسایت Coinpot به نشانی : http://coinpot.coمراجعه کنید.
    • بر روی گزینه register کلیک کنید.
    • در پنجره ای که باز می شود آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
    • پسوردی برای ورود به سایت در نظر بگیرید.
    • تیک تایید قوانین سایت را انتخاب کنید.
    • روی گزینه Register کلیک کنید.

    مراحل عضویت در وبسایت های گروه  Moon :

    اکنون که حساب coinpot خود را ساختید. زمان آن رسیده است که در سایت های مون فعالیت کنید. کسب بیت کوین ، دوج کوین ، لایت کوین ، بیت کوین کش و دش از طریق این سایت ها بسیار آسان است. این وبسایت ها هرر پنج دقیق به کلیک بر روی گزینه CLAIM NOW به شما مقداری ارز دیجیتال می دهند. موجود خود را از طریق وبسایت coinpot به صورت لحظه ای می توانید مشاهده کنید.

    برای عضویت در این سایت ها روی بنر هر دام کلیک کنید. سپس بر در زمان وارد کردن ایمیل خود ایمیلی که با آن در وبسایت coinpot ثبت نام کرده اید وارد کنید. هر پنج دقیقه یک بار به این سایت ها سر بزنید و بر روی CLIAIM NOW کلیک کنید.

     

     

    شما در هر زمان بعد از ورود به حساب coinpot می توانید موجودی های خود را به بیت کوین یا سایر ارز ها تبدیل کنید. برای کسب بیت کوین بیشتر شما می توانید موجودی های دیگر را به بیت کوین تبدیل کنید. برای تبدیل ارز ها به یک دیگر از گزینه Convert‌ استفاده کنید. برای انتقال موجودی coinpot به کیف پول خود از گزینه withdraw استفاده کنید.

    درباره نویسنده



    نظرات کاربران



    دیدگاهتان را بنویسید

    مطالب مرتبط



    دسته بندی مطالب

    محصولات جدید

    جستجو کنید ...

    تبلیغات