80 درصد تخفیف

| نرم افزار رایتینگ IELTS

  • صرافی آنلاین ارز دیجیتال

    خواندن این مطلب

    5 دقیقه

    زمان میبرد!

    صرافی آنلاین ارز دیجیتال

    خرید ارز دیجیتال در صرافی ها امروزه به یکی از مشکلات بسیاری از ایرانی ها تبدیل شده است.

    اگر شما هم برای خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران مشکل دارید و همواره نگران از دست رفتن سرمایه خود هستید بیت نوین صرافی آنلاین ارز دیجیتال برای این منظور بهترین راهکار را برای شما در نظر گرفته است.

    همه افرادی که قصد خرید و فروش ارز دیجیتال یا رمز ارز را دارند  اول از هر چیز نیاز دارند که بتوانند ریال را به هر ارز دیگری تبدیل کنند.

    شما می توانید برای این منظور به یکی از صرافی آنلاین رمز ارز معتبر بیت نوین مراجعه کنید.

     

    خرید و فروش ارز دیجیتال

    این روز ها افراد مختلف به صورت حرفه ای و غیر حرفه ای اقدام به انتقال سرمایه خود به بازار ارز های دیجیتال کرده اند. دلایل بسیار زیادی برای این کار ممکن است وجود داشته باشد.

    افراد با اهداف مختلف اقدام به سرمایه گذاری و یا ترید و خرید و فروش ار بازار رمز ارز می نمایند برخی برنامه های کوتاه مدت دارند در مقابل افراد دیگری هستند که معتقند که بهترین راه حل برای خرید و فروش ارز دیجیتال بدون شک خرید و نگهداری و داشتن دیدی طولانی مدت است.

    با هر هدفی که شما بخواهید وارد بازار ارز دیجیتال بشوید بدون شک نیاز دارید تا ریال خود را به یکی از ارزهای دیجیتال تبدیل نمایید.

    باید این نکته را در نظر داشته باشید که به طر معمولاْ ارز دیجیتال تتر به دلیل ویژگی که دارد می تواند به عنوان یک گزینه بسیار خوبی برای تبدیل ریال به ارز دیجیتال باشد.

    اگر هنوز آموزش خرید تتر را نمی دانید و نیاز دارید اطلاعات بیشتری در زمینه خرید و انتقال تتر به صرافی های خارجی به دست بیاورید می توانید آموزش مربوط به آن را مطالعه نمایید.

    شما اول از هر چیز نیاز به یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال دارید تا بتوانید ریال خود را در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تهیه ارز دیجیتال کنید. با توجه به نوسانات رمز ارز ها و به خصوص  نرخ دلار در ایران خرید لحظه ای. با سرعت بالا برای کاربران بسیار اهمیت دارد.

    بهترین صرافی رمز ارز در ایران بدون شک از نظر اعتبار و امنیت صرافی بیت نوین می باشد. در نظر داشته باشید که می توانید به سادگی اقدام به خرید تتر نمایید.

     

    سرعت خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران

    یکی از مواردی که در بازار ارز های دیجیتال بسیار اهمیت دارد سرعت در تبدیل ریال به تتر و یا هر ارز دیگری می باشد.

    بسیاری از صرافی ها تا چندین روز ریال را با بانه های مختلف در حساب خود نگهداری می کنند و بعد از یک روز و یا چندین ساعت و مدت طولانی با نرخ های نا مشخصی اقدام به تحویل ارز های دیجیتال می کنند.

    همچنین یکی دیگر از مشکلات بازدارده در بازار ارز های دیجیتال در ایران سرعت و شرایط احراز هویت می باشد.

    بیت نوین صرافی آنلاین ارز دیجیتال است که هم در بحث احراز هویت کاربران و هم در زمینه انتقال ارز های دیجیتال به جرات می توان گفت جزو سریع ترین ها می باشد.

    شما می توانید بدون نیاز به صبر کردن چندین روز برای احراز هویت در سریع ترین زمان ممکن و همراه با یک چت ساده آنلاین و آپلود مدارک مورد نیاز احراز هویت خود را انجام دهید.

    علاوه بر این بیت نوین صرافی آنلاین ارز دیجیتالی است که در انتقال انواع ارز های دیجیتال در حالت Spot بسیار سریع عمل می نماید و به هیچ وجه ارز کاربران خود را بلوکه و یا نگهداری نمی کند.

    اخیراْ دیده شده است که برخی از صرافی ها با بهانه هایی مانند پول شویی و رفع موانع قانونی اموال کاربران را برای مدتی بلوکه می کنند.

    اگر شما هم از اتفاقات عجیب غریب در این حوزه خسته شده اید و به دنبال خرید و فروش ارز دیجیتال و رمز ارز بدون دردسر هستید بهترین راه کاری که دارید استفاده از صرافی آنلاین بیت نوین می باشد.

     

    شما به سادگی می توانید برا خرید انواع ارز های دیجیتال به صورت آنلاین به صرافی بیت نوین مراجعه نمایید.

     

    صرافی آنلاین ارز دیجیتال

    تعداد صرافی های آنلاین ارز دیجیتال در ایران روز به روز رو به افزایش است. از این رو صرافی های آنلاین ارز دیجیتال هر روزه رو به افزایش است و هر روز به تعداد آن ها افزوده می شود.

    در مقابل تعداد پروژه های کلاهبرداری نیز رو به افزایش است و صرافی های آنلاین بسیاری هستند که دیروز وجود داشته اند و روز بعد اموال مردم را برداشته و فرار کرده اند.

    بنابر این سپردن سرمایه شما در هر صرافی قابل قبول و منطقی نیست. کار کردن در یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال معتبر می توانید یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد که بدون شک بیت نوین یکی از آن دسته است که شما می توانید به آن اعتماد کامل داشته باشید.

     

    مزایای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی آنلاین ارز دیجیتال بیت نوین

    یکی از مزایای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی آنلاین ارز دیجیتال بیت نوین این است که شما می توانید با خیالی آسوده بدون نگرانی سرمایه گذاری نمایید. به دلیل استفاده از سیستم بلاک چین شما خیالتان از بابت سرمایه خود آسوده خواهد بود.

    یکی از دلایلی که بسیاری از سرمایه گذاران در صرافی های ایرانی به مشکل بر می خورند این است که شما به سادگی می توانید اقدام به خرید انواع ارز های دیجیتال نمایید.

    در نظر داشته باشید که در بخش اسپات شما به طور مستقیم ریال را می توانید به تتر و یا هر ارز دیگر تبدیل نمایید و به آدرس کیف پول یا والت خود در هر جایی که مد نظرتان است منتقل نمایید.

    نکته بسیار مهمی که بسیاری از تریدر ها با آن مشکل دارند زمان انتقال ارز ها می باشد. در بیت نوین در سریع ترین زمان ممکن در بسیاری از موارد انتقال کم تر از ۱۵ دقیقه ممکن است اتفاق بیفتد اما طبق استاندارد ۱ الی ۲ ساعت ممکن است انتقال رمز ارز مورد نظر زمان بر باشد.

    در هر صورت در بخش اسپات ارزی که خریداری می کنید مستقیم به آدرس کیف پولی که خودتان مشخص کرده اید منتقل می شود و دیگر نیازی به هیچ نوع نگرانی نیست.

    یکی دیگر از مزیت های ترید کردن در بیت نوین این است که شما در می توانید انواع ارز ها را با نرخ تبدیل بسیار رقابتی و در بیشتر مواقع با پایین ترین قیمت خریداری نمایید و با بالا ترین قیمت به بیت نون بفروشید.

    ما در بیت نوین تمام تلاش خود را کرده ایم که بتوانیم بهترین قیمت را برای کاربران خود در نظر بگیریم.

    از این رو  صرافی بیت نوین به عنوان صرافی معتبر می تواند مرجع خرید و فروش ارز دیجیتال برای شما باشد.

    درباره نویسنده



    نظرات کاربران



    دیدگاهتان را بنویسید

    مطالب مرتبط



    دسته بندی مطالب

    محصولات جدید

    جستجو کنید ...

    تبلیغات