80 درصد تخفیف

| نرم افزار رایتینگ IELTS

  • یادگیری زبان انگلیسی

    یادگیری زبان انگلیسی

    [vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1557817215980{margin-top: 20px !important;margin-right: 20px !important;margin-bottom: 20px !important;margin-left: 20px !important;border-top-width: 8px !important;border-right-width: 8px !important;border-bottom-width: 8px !important;border-left-width: 8px !important;padding-top: 15px !important;padding-right: 15px !important;padding-bottom: 15px !important;padding-left: 15px !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;border-left-color: #7100e2 !important;border-left-style: dashed !important;border-right-color: #7100e2 !important;border-right-style: dashed !important;border-top-color: #7100e2 !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #7100e2 !important;border-bottom-style: dashed !important;border-radius: 5px !important;}”]یادگیری زبان انگلیسی برای بسیاری تبدیل به یک کابوس وحشتناک شده و شاید سالیان با آن دست و پنجه نرم کرده و نتیجه نگرفته اند.

    اگر شما از دسته افرادی هستید که فکر میکنید یاد گیری زبان انگلیسی یک پروسه بسیار پیچیده است و یا شما توانیش را ندارید و یا به هر دلیلی احساس می کنید کار شدنی نیست خواهش می کنم با دقت این صفحه را از ابتدا تا انتها بخوانید شاید هدف زبانی شما را به کل عوض کرد.

    [/vc_column_text][vc_column_text]

    دانلود فایل های آموزشی رایگان

    اگر می خواهید فایل های آموزشی رایگان دریافت کنید روی دکمه زیر کلیک کنید تا برای شما فایل های رایگان اموزشی ارسال کنیم.[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1558121061198{margin-top: 20px !important;margin-right: 20px !important;margin-bottom: 20px !important;margin-left: 20px !important;background-color: #dd0000 !important;border-radius: 10px !important;}”][cp_modal id=”cp_id_c7924″]

    دانلود فایل های آموزشی رایگان

    [/cp_modal][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_cta h2=”محمد علی هاشمی کیست؟” h4=”مدرس موفق دوره های زبان انگلیسی” txt_align=”center” color=”turquoise” el_width=”md” add_icon=”bottom” i_icon_fontawesome=”fa fa-linkedin” i_color=”peacoc” i_size=”xl” css=”.vc_custom_1557819925019{margin-top: 20px !important;margin-right: 20px !important;margin-bottom: 20px !important;margin-left: 20px !important;}” i_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.linkedin.com%2Fin%2Fmohammad-ali-hashemi-656b93130%2F||target:%20_blank|rel:nofollow”]مدرس موفق و برتر زبان انگلیسی محمد علی هاشمی1

    مدرس و ممتحن دوره های زبان انگلیسی وزارت امور خارجه

    مدرس و ممتحن دوره های زبان انگلیسی شرکت های پتروشیمی

    مدرس و ممتحن دوره های زبان انگلیسی شرکت های بین المللی در ایران

    مدرس موفق دوره های آیلتس و تافل

    طراح و مدرس دوره تافل در ۴ ماه

    طراح و مدرس دوره اسپیکینگ آیلتس

    طراح و مدرس دوره گرامر آزمون های بین المللی

    مدیر آموزش موسسات معتبر ایران

    طراح و مدرس دوره زبان انگلیسی از صفر تا ۱۰۰ در ۷ ماه

    [/vc_cta][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message message_box_color=”alert-success” icon_fontawesome=”fa fa-thumbs-o-up” css=”.vc_custom_1558423891543{margin-top: 20px !important;margin-right: 20px !important;margin-bottom: 20px !important;margin-left: 20px !important;padding-top: 15px !important;padding-right: 15px !important;padding-bottom: 15px !important;padding-left: 15px !important;}”]

    چه طور در 7 ماه می توان زبان آموخت

    وقتی خیلی کم سن و سال بودم شاید 6 7 سال یک استادی داشتم که Native بود یعنی آمریکایی بود، اما خب بیشتر تا زبان انگلیسی یادم بده ازم سوال میپرسید بدون اینکه چیزی آموزش داده باشه.

    و گاها با لحنی تحقیر آمیز می گفت که وای این روبلد نیستی واقعا به این سادگی؟

    و من برای اینکه تحقیر نشم مجبور بودم حسابی کتاب های مختلف رو بخونم. با این حال چیز هایی رو خودم به خودم یاد دادم و آموختم.

    بعد از سال ها به یک موسسه زبان بسیار مطرح مراجعه کردم نا گفته نماند که اون سالها کلاً دو تا موسسه زبان بیشتر نبود در تهران و اصلا شبیه امروز نبود که در هر کوچه بن بستی 4 تا موسسه زبان تاسیس شده باشه.

    دوره بزرگسالان بود و من جوانترین فرد در کلاس با شاید کمتر از 13 سال سن. با کمی تقلب در سطح Pre-intermediate 1 به کلاس رفتم.

    در مورد سطح زبانیم باید بگم که گرامر خوبی داشتم نسبت به خودم و سطحم ولی خیلی نمیتونستم صحبت کنم و مشکل بزرگ این بود که اصلا اعتماد به نفس نداشتم چون کم سنو سال بودم و معمولا موضوعاتی بحث میشد که اصلا نظری دربارشون نداشتم پس شرایط برام خیلی سخت تر می شد.

    ترم اول کلاس زبان در موسسه معروف کلا یک جمله گفتم که اون هم از فرط استرس و خجالت اشتباه بود: میخواستم بگم میشه صندلیمو عوض کنم و جای دیگه ای بشینم بعد از بیش از 15 دقیقه فکر کردن و تلاش برای باز کردن دهنم صبر کردم همه صحبتشون تموم شه و بعد گفتم: May I sit my change? و همه 10 دقیقه خندیدن.

    استاد اون ترم بهم گفت ببین تو خنگی زبان یاد نمی گیری برو دنبال یه چیز دیگه. و اون ترم بهم گفت که نمیخوام دلت و بشکنم چون خیلی تحقیرت کردم مشروط میری به ترم بعد ولی من فقط چون کسی رو Fail نکردم نمیخوام تورو فیل کنم.

    یه جورایی منظورش این بود که احمق جان بیخیال شو برو دنبال کارت اعصاب مارم یه ترم خورد کردی.

    ترم دوم اوضاع بدتر هم شد چرا که وارد یک کلاس بزرگتر شدم با شاید 20 نفر آدم بالای 25 سال، ترم دوم کلا همون یک جمله غلط رو هم جرئت نکردم بگم. و همون ترم Fail شدم.

    در راه بارگشت به خونه داشتم با خودم کلنجار می رفتم که ولش کنم و به پدرم بگم من دیگه کلاس زبان نمی خوام برم و داستان Fail شدنم رو بگم اما واقعیت این بود که چون بچه درس خونی بودم روم نمی شد به پدرم بگم من Fail  شدم بنابر این تصمیم گرفتم برم خونه و به پدرم بگم که پول کلاس زبان رو بده به خودم و خودم برم ثبت نام کنم و اون دیگه نیاد.

    در مسیر تصمیم گرفتم یک ترم دیگه هم برم و تلاش خودم رو بکنم که بیشتر خجالتم رو کنار بگذارم چون از نظر زبانی اون قدر ها هم داغون نبودم.

    اگر ترم بعد هم اوضاع مثل قبل میشد دیگه مسئلرو به پدرم میگفتم و دیگه میگفتم که نمیرم. ترم بعد هر روز 1 ساعت قبل رفتن به کلاس درس هارو مرور می کردم کلماتی که بلد نبودم رو توی دیکشنری چک می کردم و حرف هایی که می خواستم در کلاس بزنم رو با خودم بارها و بارها مرور می کردم و خب چون کم سن و سال بودم و اطلاعات کافی در مورد خیلی چیز ها نداشتم مجبور بودم سرچ هم بکنم که اطلاعاتی هم پیدا کنم که ایده صحبت کردن داشته باشم.

    ترم بعد خیلی بهتر بود اوضاع خجالتم خیلی کمتر شده بود اعتماد به نفسم بیشتر شده بود دلیلش همین بود که قبل کلاس همه چیز رو چک می کردم و بار ها بار ها حرف هامو در مسیر مرور می کردم.

    ترم های بعد هم همین طور بود، بعد از مدتی تبدیل شدم به مرجع کلاس هاف هرکسی کلمه ای رو نمیفهمید و یا قبل اومدن استاد تقلب میخواست به من مراجعه می کرد و این ها همه باعث میشد خجالت من هر روز کم تر می شد. دیگه خجالت نمی کشیدم و به راحتی صحبت می کردم.

    در مسیر رفت و برگشت با خودم صحبت میکردم درباره موضوعات مختلف و مطالعات و سرچ زیادی داشتم که ایده برای حرف زدن داشته باشم.

    از اون به بعد با اشتیاق به کلاس می رفتم برای یک نوجوان 13 شیطون لذت بخش بود که هم شیطنت بکنه هم مورد توجه دیگران باشه.

    کلاس زبان برام تبدیل شد به یک تفریح گاه که چیز هایی هم شاید یاد بگیرم.

    نکته مهم این بود که اون زمونا اینجوری نبود که استاد قربون صدقه دانشجو بره. اون زمان یک موسسه بود و هر کاری دلشون میخواست می کردن که ترجیح می دم در این باره بیشتر توضیح ندم. اما وضع آموزش به شدت خراب بود. استاد ها شاید یک بار هم روی صندلی بلند نمی شدن.

    بعد از 4 ماه متوجه شدم که به قدری با خودم حرف میزنم که گاهی توجه مردم در خیابان به من جلب می شد. هر روز کتاب های انگلیسی می خواندمف عادت به بلند خوانی داشتم ویدیو های اینترنت رو نگاه می کردم و ادای گزارشگر ها رو در میوردم.

    یک روز فرض میکردم رئیس جمهور هستم و از زبان او به انگلیسی صحبت می کردم روز بعد راننده تاکسی میشدم و با مسافر های خیالی دعوا مرافه می کردم و روز بعد استاد دانشگاه.

    بعد از 7 ماه متوجه شدم از سطح کلاس به مراتب با اختلاف زیادی بهتر صحبت می کنم روون حرف میزنم و بدون منو من کردن انگلیسی صحبت می کنم.

    این بود ماجرای یاد گیری زبان انگلیسی

    در هفت ماه با لذت تمام اما با سختی های اول راه موفق به یاد گیری زبان انگلیسی شدم.[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1557819855579{margin-top: 20px !important;margin-right: 20px !important;margin-bottom: 20px !important;margin-left: 20px !important;border-top-width: 10px !important;border-right-width: 10px !important;border-bottom-width: 10px !important;border-left-width: 10px !important;padding-top: 20px !important;padding-right: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;padding-left: 20px !important;border-left-color: #6fd626 !important;border-left-style: dotted !important;border-right-color: #6fd626 !important;border-right-style: dotted !important;border-top-color: #6fd626 !important;border-top-style: dotted !important;border-bottom-color: #6fd626 !important;border-bottom-style: dotted !important;border-radius: 10px !important;}”]

    مقدمات یادگیری زبان انگلیسی

    مهم ترین نکته آغازین این هست که از تعلل کردن دور باشید. Procrastination یا تعلل در هر کاری به شدت مضر هست.

    اگر مقصد یادگیری زبان انگلیسی را دارید نههمین امروز بلکه همین حالا شروع کنید. از شنبه شروع کردن رو فراموش کنید.

    شنبه های بسیاری از زندگی مان گذشته و هنوز کاری راکه باید انجام می دادیم نداده ایم.

    Do what you Gotta do

    دومین قدم در یادگیری زبان انگلیسی این هست کاسه چه کنم چه کنم دستتون نگیرید. اگر می خواهید شناگر بشید با به آب نگاه کردن و سوال پرسیدن های بیمورد هرگز شناگر نخواهید شد باید وارد آب بشید.

    وقتی وارد آب شدید خودتون قطعا راه رو پیدا خواهید کرد البته در این مقاله به شما خواهم گفت که چه کاری باید انجام بدید.

    اگر فقط یک کار انجام بدید در های دیگر روی شما باز خواهد شد.

    قدم سوم در یادگیری زبان انگلیسی این هست که به هیچ وجه منتظر دیگران نباشید، منتظر استاد و منبع و چیز های دیگر نباشید اگر نمیدونید خودتون سرچ کنید، اگر ندارید منتظر فرد دیگری نباشید تا به شما فایل بده یا توضیح بده سرچ کنید قطعا راه رو پیدا خواهید کرد. همیشه به خودتون متکی باشید.

    این ها پیش نیاز هایی هست که برای یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارید مهیا کنید و در نظر بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_cta h2=”توصیه های نظری آموختن زبان” txt_align=”justify” color=”blue” css=”.vc_custom_1558424380089{margin-top: 20px !important;margin-right: 20px !important;margin-bottom: 20px !important;margin-left: 20px !important;}”]به کلاس زبان از نوعی به عنوان بهانه ای برای در ارتباط بودن با زبان نگاه کنید. انتظار اینرو نداشته باشید که الان با یک کلاس زبان رفتن قراره زبان را توی ذهن و مغز و استخوان شما فرو کنن.

    کلاس زبان راهنمای شماست و دادن نکات و جلوگیری از اشتباهات شما و بهانه ای برای در ارتبا بودن با زبان و نه یک معجزه آموزشی.

    کلاس به شما راه را نشان می دهد و دست شمارو می گیرن که راه رو تشریف ببرید نه اینکه کولتون کنن و با خودشون برنتون تا مقصد.

    یادگیری زبان انگلیسی باید به یک عادت و بخشی از زندگی شما تبدیل شود. باید عادت کنید هر روز با زبان انگلیسی چه به صورت تفریحی چه به صورت جدی در ارتباط باشید.

    از قرار دادن خود در چهارچوب های کوچک جداً پرهیز کنید، روش های یادگیری زبان انگلیسی ریاضی نیستند که غلط و یا درست داشته باشند.

    اگر با کتابی هرچند بی فایده زبان انگلیسی ارتباط خوبی برقرار می کنید همان کتاب بهترین منبع زبان انگلیسی برای شماست.

    اگر روشی برای شما خوب است همان را ادامه دهید سوال نپرسید که این روش درس هست یا نه.

    گرچه سارقین بسیاری در سال های اخیر که عمدتا بی سودا هستند پا به عرصه آموزش زبان انگلیسی گذاشته اند که جلو تر به آن موارد هم خواهم پرداخت.

    بهترین کتاب یادگیری زبان انگلیسی در همین بخش وجود دارد که توضیحات لازم را داده ام.[/vc_cta][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1557820862187{padding-top: 20px !important;padding-right: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;padding-left: 20px !important;background-color: #dd2121 !important;border-radius: 10px !important;}”]

    روش های عملی یادگیری زبان انگلیسی

    اگر مبتدی تا سطح Intermediate هستید در ابدای راه نیاز به راهنمایی دارید تا بعد از مدتی روی پای خود بایستید و بقیه مسیر را خودتان بروید.

    اگر سطح Intermediate به بالا هستید باید خودتان بدانید که چه کاری انجام دهید و اگر نمیدانید قطعا دوچار تنبلی شدید در این ورت باز هم ممکن است بدانید ولی به دلایل کاری و زمانی وقت کافی نداشته باشید برای اینکه به تنهایی عمل کنید پس باز هم نیاز به کسی دارید که کمکتان کند وقت لازم را برای یادگیری زبان انگلیسی فراهم کنید.[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1558424043937{border-top-width: 10px !important;border-right-width: 10px !important;border-bottom-width: 10px !important;border-left-width: 10px !important;padding-top: 20px !important;padding-right: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;padding-left: 20px !important;border-left-color: #dd3333 !important;border-left-style: dashed !important;border-right-color: #dd3333 !important;border-right-style: dashed !important;border-top-color: #dd3333 !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #dd3333 !important;border-bottom-style: dashed !important;border-radius: 10px !important;}”]

    روش هایی برای نو آموزان زبان

    اگر قصد دارید به تنهایی به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید من به شما در این زمینه کمک می کنم.

    اگر خیلی نو آموز هستید J در صفحه بهترین کتاب یادگیری زبان انگلیسی یکی از کتاب ها را انتخاب کنید سوال نپرسید هر کدام که دوست دارید من به ترتیب سلیقه خودم کتاب ها را نوشته ام.

    سطح beginner یا Starter برای شما مفید هست. طبق همان کتاب پیش بروید لیسنینگ ها و ریدینگ ها و گرامر را یاد بگیرید و طبق کتاب پیش برید.

    داستان های سطح Starter یا Beginner را تهیه کنید و آن ها را بخوانید کلمات جدید را در دیکشنری چک کنید و در دفترچه لغات خود بنویسید. آن ها را دائماً مرور کنید. جمله سازی کن و خلاصه داستان را با استفاده از همان کلمات برای خود بگویید.

    برای مطمئن شدن از تلفظ کلمات می توانید از دیکشنری استفاده کنید و به سی دی همراه با داستان ها گوش دهید.

    جملات را بنویسید و با خود تکرار کنید.

    شاید برایتان کمی دشوار باشد اما اگر نیاز به کلاس داشتید می توانید به دوره های زبان انگلیسی مراجعه کنید.

    اگر سطح متفاوتی دارید هم می توانید موارد گفته شده را با استفاده از کتاب های سطح خود تهیه کنید و استفاده کنید.[/vc_column_text][vc_column_text]

    یادگیری زبان انگلیسی برای افراد پیشرفته

    [/vc_column_text][vc_tta_tour color=”orange” alignment=”center” active_section=”1″][vc_tta_section title=”یادگیری لیسنینگ” tab_id=”1557821290695-81676c4b-6689″][vc_column_text]وقتی گوش می دهید گاهی به جزئیات مانند اعداد و کلمات خاص توجه کنید گاهی به کلیات مطالب.

    گاهی برای تقویت لیسنینگ و اسپیکینگ از روش shadowing  استفاده . این روش به طور کامل در لینک در همین سطر قرار دارد.

    تکنیک نمره ۷ لیسنینگ آیلتس یکی دیگر از تکنیک های بسیار خوب برای تقویت لیسنینگ را هم در لینک اول همین سطر می توانید استفاده کنید.

    برای یادگیری و تقویت لیسنینگ به بخش آموزش لیسنینگ زبان انگلیسی مراجعه کنید و طبق تکنیک ها عمل کنید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”یادگیری ریدینگ” tab_id=”1557821290893-8d2e02b2-5e79″][vc_column_text]برای یادگیری و تقویت ریدینگ زبان انگلیسی نیز به صفحه آموزش ریدینگ زبان انگلیسی مراجعه کنید.

    لطفاً به مطالب مراجعه کنید و هر روز یک درس را بخوانید و تمرین کنید و سعی کنید از لغات آن ها در مکالمات هر روز خود استفاده کنید[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”یادگیری گرامر” tab_id=”1557821338708-46d21279-611b”][vc_column_text]بهترین روش یادگیری گرامر زبان انگلیسی یاد گرفتن آن در متن می باشد دلایل بسیار زیاد علمی و اموزشی برای این موضوع وجود دارد که باز کردن آن از حوصله این مقاله حارج است.

    برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی می توانید به صفحه آموزش گرامر زبان انگلیسی مراجعه کنید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”یادگیری اسپیکینگ” tab_id=”1557821340270-184dbb10-bbb8″][vc_column_text]یکی از مهارت هایی که همه تلاش می کنند تقویت کنند همین اسپیکینگ هست.

    برای تقویت مهارت اسپیکینگ شما باید به شدت متن بخوانید ریدینگ در اسپیکینگ به شدت تاثیر دارد.

    متن را با صدای بلند و تلفظ صحیح بخوانید.

    حتی گوش کردن زیاد هم تاثیر بسیاری در مکالمه زبان انگلیسی دارد.

    خود را در شرایط مختلف بگذارید فرض کنید استاد دانشگاه هستید و قرار است در مورد موضوعی به انگلیسی تدریس کنید.

    فرض کنید کارمند اداره آب و فاضلاب هستید و میخواهید سخنرانی کنید.

    فرض کنید رئیس جمهور هستید و می خواهید برای انتخابات با فریب کاری رای جمع کنید و در تمام شرایط به انگلیسی صحبت کنید.

    اگر گرامر یاد میگیرید سعی کنید با خود حرف بزنید و از گرامر یاد گرفته شده استفاده کنید.

    اگر لغت یاد می گیرید از لغات در صحبت های خود استفاده کنید.

    برای یاد گیری و تقویت اسپیکینگ و مکالمه به صفحه آموزش اسپیکینگ زبان انگلیسی مراجعه کنید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”یادگیری رایتینگ” tab_id=”1557821341393-819a2b6f-240e”][vc_column_text]برای تقویت و بهبود وضعیت رایتینگ خود از نوشتن خاطرات شروع کنید و به آن عادت کنید.

    تمام موارد ذکر شده در بخش اسپیکینگ را برای رایتینگ استفاده کنید.

    برای یادگیری رایتینگ زبان انگلیسی به صفحه آموزش رایتینگ زبان انگلیسی مراجعه کنید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”یادگیری اصطلاحات” tab_id=”1557821342532-d55e104f-6d99″][vc_column_text]برای یادگیری اصطلاخات زبان انگلیسی به هر کلاه بردار و یا سایتی مراجعه نکنید اصطلاحات چیز هایی هستند که باید واقعا به ان تسلط داشته باشید تا مبادا در جای اشتباهی استفاده کنید.

    بهترین اصطلاحات زبان انگلیسی در دنیا را می توانید در سایت خود ما پیدا کنید و به زودی کتابی که سال ها کار شده به دست شما خواهد رسید.

    برای یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی به صفحه آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی مراجعه نمایید.

     

    اگر باز هم نیاز به کمک بیشتر داشتید می توانید به بخش کلاس های زبان انگلیسی مراجعه کنید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_tour][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1558424102241{margin-top: 20px !important;margin-right: 20px !important;margin-bottom: 20px !important;margin-left: 20px !important;border-top-width: 10px !important;border-right-width: 10px !important;border-bottom-width: 10px !important;border-left-width: 10px !important;padding-top: 20px !important;padding-right: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;padding-left: 20px !important;border-left-color: #8224e3 !important;border-left-style: ridge !important;border-right-color: #8224e3 !important;border-right-style: ridge !important;border-top-color: #8224e3 !important;border-top-style: ridge !important;border-bottom-color: #8224e3 !important;border-bottom-style: ridge !important;border-radius: 10px !important;}”]

    مراقب کلاهبرداران باشید

    من قصد تخریب هیچ شخصی را ندارم فقط شاید برخی زبان آموزان به دلیل عدم دانش کافی و تبلیغات فریبکاران فریب خورده و شاید.

    اگر شما یک صفحه خالی داشته باشید خیلی راحت تر می توانید هر چه که میخواهید بر روی آن بنویسید. حال فرض کنید یک صفحه ای را رویش مطالبی بنویسید و بخواهید مجدداً همه صفحه را پاک کنید و مجدداً روی ان بنویسید.

    این صفحه دیگر هرگز صفحه سفید و تازه نخواهد شد چرا که رد مطالب قبلی و سیاهی و یا حتی پارگی بر اثر پاک کردن مطالب قبلی بر جای خواهد ماند.

    ذهنن انسان هم در یادگیری زبان انگلیسی همین طور هست. اگر مطالب اشتباهی در آن بریزید پاک کردن و اصلاح کردن ان به شدت کار دشوار و زمان بری خواهد بود.[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1557822081488{margin-top: 20px !important;margin-right: 20px !important;margin-bottom: 20px !important;margin-left: 20px !important;border-top-width: 10px !important;border-right-width: 10px !important;border-bottom-width: 10px !important;border-left-width: 10px !important;padding-top: 20px !important;padding-right: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;padding-left: 20px !important;border-left-color: #dd3333 !important;border-left-style: dashed !important;border-right-color: #dd3333 !important;border-right-style: dashed !important;border-top-color: #dd3333 !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #dd3333 !important;border-bottom-style: dashed !important;border-radius: 10px !important;}”]

    چه روش هایی در یادگیری زبان انگلیسی کلاهبرداری است

    متاسفانه افراد توانمند به دلیل مشغله و یا نداشتن حوصله و نداشتن روحیه کلاهبرداری عمدتاً بی سرو صدا به کار خود می رسند.

    در مقابل افراد بی دانش و ناتوان گاها در دنیای مجازی فعالیت کرده از این طریق شهرت بسیاری را برای خود پیدا کرده اند.

    البته نه همه این افراد ولی بسیاری از آن ها نه خود زبان بلد هستند و نه تدریس و روش تدریس چیزی می دانند و فقط با شیپور به دست گرفتن و تبلیغات بسیار زیاد سعی در برداشتن کلاه مردم کرده اند.

    دو روش بسیار قدیمی در آموزش زبان انگلیسی وجود دارد که یکی تکیه بر تکرار فراوان با شنیدن بسیار زیاد دارد که 20 سال پیش در ایران و دنیا از بین رفت و تبدیل به بخش کوچکی از روش تدریس شد.

    در این روش شما جملاتی را می شنوید و باید بار ها و بار ها تکرار کنید. به دلایل منطقی بسیاری این روش کنار گذشته شد. امروز برخی سودجویان این روش را از گور در آورده و به مردم قالب می کنند.

    روش دیگر روش ترجمه هست همه چیز را ترجمه میکنند و حفظ می کنند لطفاً اصلا سراغ این روش مرگبار نروید.

    یک جمله را به شما فارسی می دهند و به شما می گویند انگلیسی ان را بگویید.

    این روش گرچه در ابتدا و به ظاهر جواب می دهد اما دنیای زبانی شما را خراب خواهد کرد.

    این افراد که تعدادشان هم زیاد هست کلاهبرداران خطرناکی هستند که به اندازه مواد فروش ها جرم مرتکب می شوند و اگر دادگاهی برای مدرسین بود این افراد که عمدتا خود اصلا توانایی یک جمله اینگلیسی صحبت کردن هم ندارند مجازات می شدند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1558424121809{margin-top: 20px !important;margin-right: 20px !important;margin-bottom: 20px !important;margin-left: 20px !important;border-top-width: 10px !important;border-right-width: 10px !important;border-bottom-width: 10px !important;border-left-width: 10px !important;padding-top: 20px !important;padding-right: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;padding-left: 20px !important;background-color: #a466e2 !important;border-radius: 10px !important;}”]

    سخن آخر یادگیری

    یادگیری زبان انگلیسی کمی حوصله تمرین و پشتکار می خواهد مانند هر کار دیگری.

    اگر به حرفه و شغل خود نگاه کنید میبینید که تجربه کسب کردید و زمان برده تا در جایگاه کنینی خود قرار بگیرید.

    یادگرفتن یک زبان هم کمی وقت و عادت به مطالعه نیاز دارد.

    اگر دنبال اینهستید که قرص و یا امپولی به شما بدهند که گویا در جایی آمپول زبان را هم می فروشند می توانید با یک کلاه بزرگ به سراغ فروشندگان بروید و بخواهید که همان کلاه را روی سرتان بگذارند و لذت ببرید.[/vc_column_text][vc_column_text]

    محصولات آموزشی

    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

    [/vc_column][/vc_row]